Assistim a la XIII Mostra de Treballs de Recerca de batxillerat

Aquest dijous 23 de març va tenir lloc la XIII Mostra de Treballs de Recerca de batxillerat de la comarca, celebrada en aquesta ocasió a l’INS Pere Alsius. Va estar organitzada pel Servei Educatiu del Pla de l’Estany i finalment va poder recuperar el format presencial un cop superades les restriccions dels darrers cursos.

L’objectiu de la trobada és oferir una mostra dels millors treballs presentats. Nou alumnes, tres de cada centre, van exposar els seus treballs davant de companys de 1r de batxillerat, professors i familiars. En el nostre cas, el centre va estar representat per tres alumnes: Laia Ayats, Rut Marín i Clàudia Vilarrúbies. També va rebre un reconeixement el treball de la Laura Llandrich.
Es tracta de donar valor a la feina feta pels alumnes de 2n de batxilerat i els seus tutors, i alhora oferir un bon model per a l’alumnat que s’inicia en la realització d’aquest treball.