Assistència a un judici a l’Audiència de Girona

Aquest dilluns 3 de febrer, els alumnes de 1r de batxillerat que estan cursant la modalitat humanística i social van assistir a un judici a l’Audiència de Girona.
Com en cursos anteriors, el jutge de la Sala Penal 4, el magistrat Adolfo García, va explicar als alumnes el funcionament de la sala i del judici que anàvem a veure. Després del judici, tant els jutges, com la fiscal, així com els advocats defensors i acusadors van respondre totes les preguntes que els nois i noies els formulaven i es va establir una conversa molt interessant a l’entorn de la justícia.