Alumnes dels CF de fusta visiten la fira Maderalia de València

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
El passat djous 4 de febrer els alumnes i professors dels 2 cicles de grau mitjà i superior de fusteria del nostre Institut varen visitar la Fira Fimma Maderalia, que es celebra a València.
La fira, que és un referent per a fabricants, fusters, distribuïdors i instal·ladors, es va celebrar del 2 al 5 de febrer, i es divideix en dues parts molt ben definides: Fimma – maquinària per a la transformació de la fusta, i Maderalia – novetats, materials i ferramenta per a la indústria del moble i la fusta.
També es va poder visitar les fires Cevisama, dedicada al món de la ceràmica, i Feria Hábitat Valencia, que concentra tots els elements i instal·lacions de la llar: mobiliari, il·luminació, decoració i tèxtil per a la llar.
A la sortida també s’hi van afegir alguns exalumnes fusters i empresaris del sector de la fusta.