Alumnes de l’institut Brugulat graven la cançó que ha guanyat el concurs Hip-hop per la Pau

El tema “A terra les fronteres”, creat pels alumnes de l’optativa de música de 4t d’ESO, ha obtingut el primer premi del concurs Hip-hop per la Pau que organitza des de fa set anys l’Institut Català Internacional per la Pau (ICIP).
El jurat del premi ha valorat positivament “el missatge de pau i d’unió en la diversitat” que l’obra aconsegueix traslladar, tant amb la lletra com en la posada en escena. També valora positivament que l’obra incorpori una producció musical pròpia i una interpretació instrumental en directe. El veredicte del jurat es va donar a conèixer el mes de març passat, i aquest mes de juny han gravat el tema als estudis La Conga Music de Sabadell.
En el programa Info K els alumnes expliquen que la cançó vol ser una crida a la diversitat, la humilitat i a l’esperit crític. La producció del tema va anar a càrrec d’en Guillem Galofré i l’assessorament artístic per millorar el flow i la lletra va anar a càrrec de la rapera Alba (Bittah) de Versembrant.
Els autors i autores del rap ‘A terra les fronteres’ són Aya Aytouna, Lola Barbero, Ares Buixadé, Rita Cantó, Judit Castellà, Huiping Deng, Kadi Kaloga, Ivanna Kobrynchuk, Lluna Matijevic, Ona Piera, Hawa Sankare, Jeuru Sisoho, Mateo Hurtado i la professora Mònica Pozo.
Enhorabona per la feina feta i el reconeixement obtingut!