Alumnes de 2n d’ESO participen al 39è concurs de relat breu en català de Coca-Cola

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
El dissabte dia 2 d’abril es va celebrar una de les activitats que el nostre centre no es perd mai. El concurs de relat breu en català arriba ja a la seva 39ena edició i 7 alumnes de 2n d’ESO de l’Institut Josep Brugulat es van asseure a l’Aula Magna de la Universitat Politècnica de Girona una mica nerviosos però amb moltes ganes de fer-ho bé. Enguany el relat, de temàtica lliure, havia de contenir la frase “L’única persona que no s’equivoca és aquella que mai no fa res”.
Uns 150 alumnes de centres de les comarques gironines (a Catalunya hi participaven un total de 2000 alumnes) van disposar de dues hores per elaborar el seu relat. El director dels serveis territorials de Girona, Josep Polanco, va fer el discurs inaugural de l’acte i, adaptant una de les frases que va fer famoses el recent desaparegut Johan Cruyff, va demanar als nois i noies que gaudissin de l’escriptura.