Alumnes de 1r cicle participen en un concurs per il·lustrar un conte

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
El passat 13 d’abril, un total de 16 alumnes del 1r cicle de l’ESO varen participar a un concurs plàstic literari molt original, que consistia en l’escriptura i il·lustració d’un conte amb la limitació d’haver-lo de fer en només 3 hores i sota unes normes concretes. Els participants triaven a l’atzar un sobre que contenia un fragment d’un text de gènere desconegut. A partir d’aquí havien d’incloure’l al seu escrit, a més de la dificultat afegida d’haver d’il·lustrar tot el conte resultant, això si amb absoluta llibertat de criteri plàstic.
Aquesta activitat, programada també de forma simultània en altres centres educatius, tenia com a objectiu incentivar la creativitat i talent artístic i literari dels participants, així com potenciar el treball en equip, doncs es van haver de crear 4 grups formats per 4 alumnes cada equip, tots ells amb un mateix objectiu comú.