A segon de batxillerat recorrem els boscos del nostre entorn

Aquest divendres 30 de setembre els alumnes de geografia de 2n de batxillerat van realitzar una sortida per conèixer el bosc de brolla, el bosc de ribera i les plantes mediterrànies. La sortida estava organitzada pel Departament de Ciències Socials i va comptar amb la col·laboració de la professora Consol Duran.
Mitjançant l’aplicació PlantNet, que els alumnes havien d’instal·lar al seu mòbil, van poder escanejar les diverses plantes i van aprendre a distingir les que són autòctones, les al·lòctones i alguna d’invasora.
L’experiència els va servir per descobrir els boscos que tenim més a prop. Va ser tota una descoberta. El temps va ser magnífic i la jornada, esplèndida.