Alumnes de 2n de Gestió Administrativa guanyen 5.000 € virtuals a la trobada d’empreses simulades

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
El 17 de febrer s’ha celebrat una trobada comercial d’empreses simulades de la xarxa Empresaula a l’Auditori AXA de Barcelona, amb la participació de 60 empreses simulades de 19 instituts d’arreu de Catalunya.
Ha estat una activitat molt interessant per a tots els participants, que han presentat la seva empresa i han participat a la ronda de networking, durant la qual s’han negociat i signat una bona quantitat de comandes.
Hem de felicitar l’alumnat de les empreses OFIB i TÀCTIC-TEC de 2n de Gestió administrativa del nostre centre, que ha obtingut un diploma d’empresa finalista, que suposa una inversió al seu compte corrent d’Empresaula de 5.000 euros virtuals.