SANT CELONI SMARTCITY

Els alumnes de 2n d’ESO han acabat el curs fent un projecte  d’urbanisme. Han treballat els criteris que serveixen per definir què és un poble i què és una ciutat i ho han aplicat a la redacció d’un text argumentatiu per respondre a la pregunta: Sant Celoni, ciutat o poble?

També han treballat quines són les principals funcions urbanes, la seva morfologia, els diferents tipus de plànols urbans i la seva classificació usant diferents exemples de ciutats del món. Han conegut quin ha sigut el procés d’urbanització del món, i quina és la previsió de creixement urbà de cara a l’any 2050.

Amb tot això han pogut analitzar quins són els problemes tant mediambientals com socials que es generen dintre de les ciutats i fer propostes de millora partint del concepte de ciutat intel·ligent/smartcity i aplicant-ho en el seu propi municipi, Sant Celoni.

Podeu escoltar el resultat de la seva investigació mitjançant la presentació que han preparat usant l’eina digital Genially.

Prenem nota de quines millores volen introduir en el poble els nostres joves???