ERASMUS TEACHERS’ MEETING IN SPAIN

Be the Solution to Water Pollution
Last 6th and 7th September, the Erasmus team of the project Be Solution to Pollution met in Spain.

The teachers involved in the project came from their countries, Hungary, Turkey and Portugal (Finland team could not travel… Llegeix més»

TALLER DE RÀDIO

L’alumnat de 2n d’ESO ens presenta el seu programa elaborat al taller de ràdio durant el 3r trimestre i enregistrat a Ràdio Sant Celoni.

Podeu escoltar el programa al següent enllaç, on entre altres coses entrevistem al Paulo, el nostre estimat conserge, que enguany s’ha jubilat:

SANT CELONI SMARTCITY

Els alumnes de 2n d’ESO han acabat el curs fent un projecte  d’urbanisme. Han treballat els criteris que serveixen per definir què és un poble i què és una ciutat i ho han aplicat a la redacció d’un text argumentatiu per respondre a la pregunta: Sant Celoni, ciutat o poble?

També han treballat quines són les principals funcions urbanes, la seva morfologia, els diferents tipus de plànols urbans i la seva classificació usant diferents exemples de ciutats del món. Han conegut quin ha sigut el procés d’urbanització del món, i quina és la previsió de creixement urbà de cara a l’any 2050.

Amb tot això han pogut analitzar quins són els problemes tant mediambientals com socials que es generen dintre de les ciutats i fer propostes de millora partint del concepte de ciutat intel·ligent/smartcity i aplicant-ho en el seu propi municipi, Sant Celoni.

Podeu escoltar el resultat de la seva investigació mitjançant la presentació que han preparat usant l’eina digital Genially.

Prenem nota de quines millores volen introduir en el poble els nostres joves???

#ROBOTSENYODS15 – PRIMÀRIA

“Aquí us deixem un petit recull del nostre projecte per la Robotseny’21. Aquest any havíem de fer un prototip de niu intel·ligent per fer més fàcil la vida dels ocells i per recollir dades sobre ells. Aquest és el resultat.”

#ROBOTSENYODS15 – ESO

Les i els alumnes de 1er d’ESO han participat a la #RobotsenyODS15 en què han treballat els objectius de desenvolupament sostenible enfocats a ajudar a la biodiversitat dels ocells. Us deixem amb els vídeos on expliquen els diferents reptes que han resolt on trobem la construcció d’una menjadora i l’observació d’ocells realitzada en zones properes al centre. #Robotseny2021 #Robotseny