Matrícula escolar 2021-22

Per l’Educació Infantil, Educació Primària i 1r d’ESO serà del 14 al 18 de juny.

Per a 2n a 4t d’ESO serà del 28 de juny al 2 de juliol.


ATENCIÓ!!!!!! 

  • Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició: Educació Infantil i Primària

INFORME_ASSIGNADES_INFORME_ASSIGNADES

  • Alumnes preinscrits al centre: Educació Infantil i Primària

INFORME_PREINSCRITES_OME_INFORME_PREINSCRITES_OME

  • Llista d’espera Educació Infantil i Primària

INFORME_LLISTA_ESPERA_OME_LLISTA_ESPERA

  • Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició: ESO

INFORME_ASSIGNADES_INFORME_ASSIGNADES (ESO)

  • Alumnes preinscrits al centre: ESO

INFORME_PREINSCRITES_OME_INFORME_PREINSCRITES_OME (ESO)

  • Llista d’espera ESO

INFORME_LLISTA_ESPERA_OME_LLISTA_ESPERA (ESO)

  • OFERTA DE PLACES ETAPA D’INFANTIL I PRIMÀRIA:

INFORME_OFERTA_OME_INFORME_OFERTA

  • OFERTA DE PLACES A L’ETAPA D’EDUCACIÓ SECUNDÀRIA:

INFORME_OFERTA_OME_INFORME_OFERTA (1)

 

SANT CELONI SMARTCITY

Els alumnes de 2n d’ESO han acabat el curs fent un projecte  d’urbanisme. Han treballat els criteris que serveixen per definir què és un poble i què és una ciutat i ho han aplicat a la redacció d’un text argumentatiu per respondre a la pregunta: Sant Celoni, ciutat o poble?

També han treballat quines són les principals funcions urbanes, la seva morfologia, els diferents tipus de plànols urbans i la seva classificació usant diferents exemples de ciutats del món. Han conegut quin ha sigut el procés d’urbanització del món, i quina és la previsió de creixement urbà de cara a l’any 2050.

Amb tot això han pogut analitzar quins són els problemes tant mediambientals com socials que es generen dintre de les ciutats i fer propostes de millora partint del concepte de ciutat intel·ligent/smartcity i aplicant-ho en el seu propi municipi, Sant Celoni.

Podeu escoltar el resultat de la seva investigació mitjançant la presentació que han preparat usant l’eina digital Genially.

Prenem nota de quines millores volen introduir en el poble els nostres joves???





#ROBOTSENYODS15 – PRIMÀRIA

“Aquí us deixem un petit recull del nostre projecte per la Robotseny’21. Aquest any havíem de fer un prototip de niu intel·ligent per fer més fàcil la vida dels ocells i per recollir dades sobre ells. Aquest és el resultat.”

 

#ROBOTSENYODS15 – ESO

Les i els alumnes de 1er d’ESO han participat a la #RobotsenyODS15 en què han treballat els objectius de desenvolupament sostenible enfocats a ajudar a la biodiversitat dels ocells. Us deixem amb els vídeos on expliquen els diferents reptes que han resolt on trobem la construcció d’una menjadora i l’observació d’ocells realitzada en zones properes al centre. #Robotseny2021 #Robotseny

Les Civilitzacions de l’Edat Antiga a 5è.

L’alumnat de 5è de Primària ha estat treballant a l’àrea de medi un projecte sobre les civilitzacions de l’Edat Antiga. Hem treballat de forma col·laborativa i cooperativa formant grups d’experts, on cadascú s’especialitza en conèixer una de les civilitzacions per poder-la explicar a la resta del grup classe. Finalment cada alumne/a ha pogut explicar tot allò que ha après a través d’un photocall. En el vídeo que us presentem a continuació hi ha un petit tastet de tot el procés de treball.

MONTQUÍMIC 2021

Les i els alumnes de primària i secundària del Pallerola han realitzat i penjat els vídeos amb els experiments químics que han dut a terme al laboratori del centre en el marc del projecte MontQuímic, que enguany es centrava en la química de la vida quotidiana.

Us deixem amb els experiments!

LES PEDRES PARLEN

Els alumnes de 2n d’ESO han treballat les característiques de l’arquitectura romànica i gòtica, comparant-les i contextualitzant-les en el moment de la seva aparició durant l’Edat Mitjana.

Amb el coneixement adquirit després han construit una maqueta d’una catedral gòtica incorporant tots els elements arquitectònics propis d’aquest estil.

Han treballat també la importància de preservar el patrimoni historicoartístic i cultural, la funció de la Unesco, el patrimoni mundial de la humanitat i a quines zones del món aquest patrimoni està en perill.

Us deixem una mostra de la feina feta!

https://www.canva.com/design/DAEeXepT_z4/76km2Vl0qRkznsKC0ihZig/view?utm_content=DAEeXepT_z4&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=sharebutton