Llums, càmera… i acció per a l’estalvi energètic.

Dintre del programa de sostenibilitat,  l’alumnat de 2n d’ESO ha realitzat un taller per conscienciar-nos de la importància de reduir el consum d’energia del nostre edifici. El resultat ha estat un vídeo genial i us aconsellem que no us perdeu.

El nostre edifici malbarata molta energia, però està demostrat que el comportament de les persones té una gran influència en la despesa energètica. Recordeu: els petits canvis són poderosos!

Per fer més significatiu aquest procés, l’alumnat ha sigut l’encarregat de portar a terme totes les funcions necessàries per a la creació d’aquest vídeo. És a dir, no només han sigut protagonistes, sinó també realitzadors, tècnics d’il·luminació, tècnics de so…

A continuació, us mostrem el vídeo i la galeria d’imatges de la realització del taller.