RELACIONS SEXO-AFECTIVES

L’equilibri és cosa de dos. Programa Sigues Tu

Dins del programa Sigues Tu, l’alumnat de 3r d’ESO de l’Institut Escola Caritat Serinyana Cap de Creus, ha vist la representació de l’obra de teatre “L’equilibri és cosa de dos” a càrrec de la companyia La Nave Va.

L’objectiu d’aquesta obra és fomentar la reflexió sobre la construcció social del gènere, el rol social de les dones i els homes i els mites de l’amor romàntic. La valoració ha estat molt positiva i la participació de tots els i les alumnes també.

A través de la història de l’obra s’han mostrant diferents escenes, en les quals ha sigut necessària la participació de l’alumnat per aportar idees, per interactuar amb els personatges i fer suggeriments per afrontar els diferents conflictes que es plantegen.