GRANS MOMENTS!

FESTA DE CLOENDA A LA RESIDÈNCIA DE GENT GRAN CADAQUÉS

Aquest dimarts hem celebrat la festa de cloenda del projecte Grans Moments, un projecte de Servei Comunitari que s’ha portat a terme al llarg de tot el curs escolar.

La gent gran de la residència l’Hospital de Cadaqués, tot el personal que hi treballa, l’alumnat de 3r d’ESO que cada dijous ha acompanyat els residents, la Roser Bosch com a representant de Càritas i alguns docents no es varen voler perdre l’ocasió de passar una estona plegats compartint experiències i un bon berenar. Els protagonistes més grans ens varen emocionar regalant-nos un parell de cançons que portaven ben assajades! i no hi va faltar un intercanvi de regals entre alumnes i avis, un detall molt emotiu que ens permetrà tenir-nos ben presents els uns als altres durant tot l’estiu. Aquests Grans Moments són els que ens omplen de veritat i ens permeten seguir creixent com a persones. Moltes gràcies a tots els que ho feu possible!