CURSA SOLIDÀRIA SAVE THE CHILDREN

CURSA SOLIDÀRIA SAVE THE CHILDREN 2022

Per prevenir la desnutrició infantil a la Banya d’Àfrica

Des de l’Institut Escola Caritat Serinyana Cap de Creus de Cadaqués, una any més, hem col·laborat amb SAVE THE CHILDREN participant a la 18a CURSA ESCOLAR. Aquest any, 2022, hem fet una recaptació d’uns 200€ (aprox) destinats a prevenir la desnutrició infantil a la Banya d’Àfrica.

Els més petits van fer una petita cursa al pati de l’escola i els més grans van fer una cursa vertical d’1km des del Pavelló al Mas d’en Duran.

SAVE THE CHILDREN és una ONG que treballa per assegurar que tots els nens i nenes sobrevisquin, aprenguin i estiguin protegits davant de qualsevol forma de violència. Tots els nens/nenes tenen dret a un futur.

La Causa d’enguany és recollir diners per lluitar contra la fam, especialment entre els nens i nenes de la Zona de la Banya d’Àfrica.

Banya d'ÀfricaLa Banya d’Àfrica és una de les regions més pobres del món on la fam és una amenaça constant. Aquesta zona té una sequera sense precedents degut al canvi climàtic que viu el planeta. Fa més de 2 anys que no plou en aquesta regió, el que suposa falta d’aigua potable i mort del bestiar. En aquesta zona, s’estima que tretze milions de persones necessiten ajuda humanitària urgent.