Copa Cangur 2024

Divendres, 25 de gener, va tenir lloc la fase classificatòria de la Copa Cangur 2024 a l’Illa de Rodes de Roses. El nostre centre va portar dos equips, un per cada categoria.

Per una banda, l’equip d’alumnes de 1r i 2n d’ESO a la categoria cadet format per: Sandra Machado Descamps (1r), Marie Bräutigam (1r), Carla Soms Granados (1r), Unai García-Escudero Ridameya (2n), Paula Molina Vázquez (2n), Pol Pérez Moreno (2n) i Pilar Pesce Risso (2n). Els nostres alumnes van fer una molt bona competició i van quedar cinquens d’aquesta fase classificatòria.

Per altra banda, presentem l’equip de la categoria júnior (3r i 4t d’ESO) format pels alumnes: Marina Sanclemente Cid (3r), Maia Prudkin Gromaches (3r), Victoria Torrez Fuentes (3r), Alejandro Cardozo Romero (4t), Lena Schwabe (4t), Uma Smith Egea (4t) i Nico Mora Corcoll (4t). També volem agrair la participació durant tota la preparació per al concurs de la Nami Morote Tojo de 3r d’ESO.

En la categoria júnior, l’alumnat del nostre centre va quedar en primera posició, classificant-se per a la semifinal que es disputarà a La Garriga (Vallès Oriental) el pròxim 3 de maig.

Des del centre volem felicitar a tots els nostres alumnes pels seus resultats a la Copa Cangur i desitjar-los-hi molta sort per a la següent fase.