SANT JORDI 2022

41a SETMANA CULTURAL DE CADAQUÉS

Sant Jordi

Com cada any, la comunitat educativa de l’Institut Escola Caritat Serinyana Cap de Creus va contribuir a la celebració de la Diada de Sant Jordi amb l’organització de tres parades ubicades al passeig marítim.

Roses, rosers, dolços, llibres i punts de llibre varen vendre els alumnes de tercer per tal de reunir diners en benefici del tradicional viatge de final d’etapa.

Artesanies fetes pels alumnes del centre s’oferiren a la tradicional parada en col·laboració de l’associació de refugiats ACNUR.

La tercera parada organitzada pel centre va vendre roses ufanoses a fi d’obtenir benefici destinats a la millora del mobiliari del centre, a la compra de llibres per a la biblioteca i al finançament de la producció anual de la revista del centre “Nova Germanor”.

Tot i que el temps no va ser favorable durant tota la jornada, les parades van ser un èxit. Moltes gràcies a tothom, col·laboradors i compradors, sense vosaltres no hauria sigut possible!