Proves Cangur 2023

El passat dijous, 16 de març, es van celebrar les Proves Cangur. Les Proves Cangur són una competició de matemàtiques que s’organitza en més de 30 països. L’objectiu d’aquestes proves és acostar les matemàtiques als alumnes de primària i secundària amb l’objectiu de despertar l’interès per la matèria a través dels problemes que es plantegen.

Des de l’Institut Escola Caritat Serinyana Cap de Creus (Cadaqués) es van presentar alumnes a totes les categories de secundària, a excepció de 4t d’ESO que es trobaven en una sortida de centre.

Tres dels alumnes que es van presentar, van obtenir uns resultats molt satisfactoris en aquestes proves.

En la categoria de 1r d’ESO, es van presentar un total de 24283 alumnes. L’alumna Paula Molina Vázquez va quedar en la posició 475. En la categoria de 2n d’ESO, l’alumna Maria Sanclemente Cid, està classificada en la posició 41 d’un total de 21821 alumnes. Finalment, en la categoria de 3r d’ESO, van participar 18478 alumnes i l’Alejandro Cardozo Romero va quedar classificat en la posició 38.

Des del centre es vol felicitar els alumnes premiats pels seus resultats i animar a continuar participant a la resta d’alumnes que també van fer un gran paper en les Proves Cangur. Cada any són més els alumnes que hi volen participar!

Enhorabona a tots!!!