Marxa Eli Esteve 2023

Escrit realitzat per alumnes de 3r d’ESO, en el marc del servei comunitari.

El passat dijous 23 de març de 2023 els alumnes i professors d’ESO i també de 2n, 5è i 6è de primària, juntament amb alguns participants inscrits, van realitzar la “Marxa Eli Esteve”. El grup més nombrós conformat pels membres de secundària i els participants externs van encapçalar una travessa de 14 quilòmetres amb una durada total de quatre hores i mitja. Per altra banda, els alumnes de cicle superior de primària van fer una ruta més curta d’uns 7 quilòmetres amb una durada d’aproximadament 2 hores i mitja. Els alumnes de 2n de primària van anar fins el Mas d’en Duran, on van esmorzar,  i van tornar cap a l’escola.

En un punt de la caminada llarga, on vam parar a esmorzar, va aparèixer un ase que va causar l’alegria de molts alumnes del centre que es van apropar per acariciar-lo, donar-li aliments i fer-li fotos.

Al final de la caminada, en arribar de nou a l’institut escola, l’Ajuntament va oferir a tots els participants una ampolla d’aigua i una mica de fruita, per al qual cosa tots els alumnes de l’Institut Escola Caritat Serinyana Cap de Creus els estem molt agraïts.