HOSPITAL RESIDENCIA GERIÀTRICA de Cadaqués

HOSPITAL RESIDÈNCIA GERIÀTRICA

Servei Comunitari

Un any més, l’alumnat d’ESO de l’Institut Escola Caritat Serinyana Cap de Creus ha estat protagonista del Projecte Comunitari “Apadrina un avi” amb la col·laboració de Càritas Diocesana de Girona.

Els joves han compartit temps i experiències amb persones de la tercera edat i  això ha esdevingut una relació intergeneracional enriquidora per a totes dues parts. Tot i que inicialment s’hi havien apuntat uns alumnes molt concrets, al final tot el grup hi ha volgut participar.

Aquest mes de juny, es va fer la festa de cloenda i va anar molt bé. Els joves van preparar un parell de cançons i un ball i les àvies de la Residència Geriàtrica l’Hospital de Cadaqués ens van sorprendre amb una cançó, fent així el debut de la “Coral de la Residència”.
Es va continuar amb l’intercanvi de presents i es va finalitzar amb un bon berenar.

Tots, grans i joves, vam passar una bona estona i contents d’estar junts, per fi presencialment.

Esperem poder continuar amb el projecte el proper curs. Molt agraïts a la Roser Bosch i a la Carolina Seglar per la seva ajuda i col·laboració. Us desitgem un bon estiu!