Esquiada 1r i 3r d’ESO

Els dies 5 i 6 de febrer els alumnes de 1r i 3r d’ESO van anar a esquiar al Pirineu Francès, a les estacions de Font Romeu i Les Angles. Aquest any el viatge d’anada i tornada a Llívia va ser mogut. A l’anada un camió incendiat ens va tenir aturats 45 minuts a l’eix transversal a l’alçada de Gurb. I a la tornada vam trobar una hora i mitja de cua a la frontera degut als talls dels pagesos, però l’alumnat s’ho va prendre prou bé i va ser pacient en tot moment.

Malgrat que només hi havia neu a pistes, era suficient i de prou qualitat per esquiar. Així que aquest any sense nevada, amb calor i un cel ben blau, tot l’alumnat ha pogut fer els seus primers passos sobre uns esquís. Com que hi havia 5 alumnes amb cert nivell d’esquí, aquests van poder fer un grup i perfeccionar el seu nivell baixant per pistes blaves i vermelles.

Ens ho van passar molt bé intentant esquiar amb més o menys estil, amb algunes caigudes i agafant arrossegadors i telecadires. De nou, Les Angles va ser la nostra estació preferida, amb la seva àmplia esplanada a més de 2.000 metres, ideal per iniciar-se en l’esquí i a la qual s’hi arriba amb un telecabina que venç un desnivell de quasi 500 metres. Emociona sentir molts alumnes dient que s’haguessin quedat un dia més esquiant!