Celebrem la Setmana Santa amb la gent gran!

El passat dimecres 27 de març, els i les alumnes de 3r d’ESO que participen en el projecte de Grans Moments van visitar els usuaris i usuàries de L’Hospital per celebrar tots plegats les vacances de Setmana Santa.

Vam acompanyar els avis i les àvies a la sortida setmanal pel poble i després, de tornada a L’Hospital, vam rebre una sorpresa molt especial que ens havien preparat: Una gimcana per trobar uns ous de xocolata. Els alumnes van oferir-los uns regals fets amb molta il·lusió per ells mateixos que consistien en uns ous de Pasqua que amagaven uns pollets.

Va ser molt divertit per a tothom!!!! Vam gaudir d’un matí de vacances de Setmana Santa molt bonic i esperem repetir-lo ben aviat.

Moltes gràcies a tots i totes per fer-ho possible, a la Carolina i al seu equip per la seva bona acollida, als voluntaris adults, en Ricard i en Josep Maria, per l’ajuda i el recolzament i sobretot, als alumnes que hi van participar per la seva bona actitud, la seva il·lusió i la seva tendresa.