CARNESTOLTES 2024!

Un any més hem celebrat el Carnestoltes junts. Enguany els nens i nenes d’infantil, primària i l’ESO han lluït ses disfresses en la desfilada que va acollir les famílies al pati del centre.

Els alumnes es van disfressar segons la temàtica de la seva classe. Els petitons d’infantil es van vestir dels nans de la Blancaneu, els nens i nenes de primària es van caracteritzar segons la pel·lícula escollida i els alumnes de l’ESO es van inspirar en cançons per a disfressar-se.

Cada classe va fer una excel·lent coreografia. En acabar, i després d’esmorzar el pa amb xocolata ofert per l’AFA, vam celebrar el judici de la Reina del Carnestoltes.

Després d’escoltar els arguments en contra i a favor de tots els alumnes, va ser finalment descoronada!

Va ser un dia assolellat de gresca, rauxa i xerinola en què tothom s’ho va passar molt bé.