LES LLEBRES DE LA CLASSE 2, JA HEM ACABAT DE FER DE PROTAGONISTES!

Aquesta darrera setmana la classe 2 hem acabat de fer de  protagonistes de la setmana i ara podreu veure quins/es artistes que som si cliqueu a sobre de cadascú de nosaltres. 😍😍😍

                                        El Nil i el Xil.lòfon                                     

 La Emma i el Ball de la Civada

 La Naia i el Ballet.

El Pol i el seu llit elàstic.

 

El León i els legos.

Videoconferència sobre el canvi climàtic

Aquest dimecres els alumnes de cicle superior van poder realitzar una videoconferència amb tres científiques expertes en els efectes que produeix el canvi climàtic als ecosistemes.

L’alumnat va aclarir molts dubtes que tenien sobre el tema i van fer-se conscients de la gravetat del moment en que vivim. Cliqueu a l’enllaç per veure la resta d’imatges.

Galeria d’imatges

UN MATÍ MOLT ESPECIAL

Ens agrada molt compartir les nostres aficions i interessos!

Dimecres al matí la Lotta, l’Oriol i l’Adrià ens van oferir una exhibició de judo, el seu esport. Va ser molt interessant veure’ls en acció i escoltar les seves explicacions. Fins i tot vam aprendre a caure sense fer-nos mal! Moltes gràcies a tots els que han col·laborat per fer possible aquesta activitat!

Si voleu veure les fotos cliqueu l’enllaç.