Material escolar

L’escola desenvolupa un projecte de socialització de material escolar. La socialització és un projecte en el qual s’involucren tots els membres de la comunitat educativa del centre; professors, pares i alumnes i que es fonamenta en la idea bàsica d’aprofitar els llibres que a final de curs es troben en bon estat. També pensem que l’existència de projectes compartits afavoreix la relació entre els diferents sectors de la comunitat escolar.

Amb la socialització aconseguim rebaixar els costos del material escolar, fomentem valors com el respecte al material i el saber compartir, i conscienciem a l’alumnat sobre el consum responsable i el sosteniment ecològic.

La quota de material fungible de l’escola és de 35€. Cal recordar que a la quota de material s’hi afegirà la de l’AMPA (20€ per família).