L’ELISA ENS ENSENYA QUE ES FA A TEATRE!!
05/10/21VA SER MOLT DIVERTIT!!
si cliqueu a l’enllaç veureu més fotos.
https://drive.google.com/drive/folders/11RcZrEoOPoo6gLQI8QwqNxveozzDD25g?usp=sharing
VA SER MOLT DIVERTIT!!
si cliqueu a l’enllaç veureu més fotos.
https://drive.google.com/drive/folders/11RcZrEoOPoo6gLQI8QwqNxveozzDD25g?usp=sharing
El curs ja ha començat i tot just en aquestes darreres setmanes ens hem anat coneixent tots plegats. Els més petits ens estem adaptant a la nova escola i a les noves rutines.
Hem jugat, ballat, cantat, sortit al pati amb mascareta que no és fàcil,… Llegeix més»
El passat dijous dia 23 de setembre, l’Elisa va venir a l’escola a ajudar-nos a descobrir el món del teatre. Ho va fer a partir d’un taller d’expressió corporal i de percepció. Durant aquesta estona van poder veure la importància del tacte amb uns exercicis en el que havien de descobrir qui era cadascú utilitzant només aquest sentit. També van poder apendre recursos teatrals i moure’s pel gimnàs segons diferents consignes.
Moltes gràcies Elisa per aquest taller!
Al llarg del tercer trimestre, els alumnes de Cicle Superior van estar preparant la Cantata: El follet valent. Els alumnes més grans de l’escola, no només van haver d’assajar les diferents cançons de la cantata i la manera de posar-les en escena sinó que també van ser ells mateixos qui va fer els decorats i les disfresses per a l’obra. Per tal que tots els alumnes hi poguessin participar, a mesura que va anar avançant l’obra, els personatges van anar canviant d’actor.
El 22 de juny, l’últim dia de curs, a primera hora del matí els nois i noies de Cicle Superior van representar la Cantata i tots els nens i nenes de l’escola es van distribuir pel pati per grups bombolla per tal de poder assistir a la representació dels seus companys. Van ser un públic molt entregat i els van obsequiar amb un fort aplaudiment al final.
Enhorabona nois i noies de Cicle Superior, sou uns artistes!!!
Si cliqueu a l’enllaç següent, podreu veure tota la Cantata!
https://drive.google.com/file/d/1YBdEXS6d0nFl0Fy-GYKHBoY_PuRyIwS2/view?usp=sharing
Avui l’Anna de la biblioteca ha vingut a la classe i ens ha explicat com ens podem divertir aquest estiu.
AQUEST ESTIU ENS DIVERTIREM LLEGINT!!!
A la biblioteca, si voleu, us donaran un passaport de lectura, hi podreu fer un dibuix, posar-hi una foto, escriure el… Llegeix més»
Divendres vam tenir la sort de que ens vingués a la classe en Jordi Vilanova, autor del conte ” El bonic conte d’en Marc i la Maria”. En Jordi ens va explicar que aquest conte era un recull de les diferents tradicions de Balsareny que s’explicaven tot viatjant per mitjà d’una història plena de personatges inspirats en persones reals del poble. I com no, explicat pel Jordi ens va agradar molt i molt!!!!
Les colònies han anat molt bé, hem fet un munt d’activitats i hem compartit bons moments. Clicant aquí trobareu totes les fotografies.