ÚLTIM DIA A PRIMÀRIA DE L’ALUMNAT DE 6è
19/06/26Avui hem viscut un dia molt intens i ple d’emocions amb jocs, rialles, comiats i alguna llàgrima.
Les fotografies dels jocs d’aigua i de les graduacions quedaran penjades en un altre artícle conjunt d’escola.
Us deixem AQUÍ penjades les fotografies dels diversos moments emotius que han viscut les i els alumnes de 6è.
Una abraçada i enhorabona a tothom!!!
Classe 1: Esquirols protagonistes
18/06/26Aquest tercer trimestre ha sigut el torn dels esquirols, que ens han explicat cosetes que saben i han après d’allò que tant els agrada.
La Gala ens va explicar cosetes de les K-Pop, com ballen i com es vesteixen.
La Roma ens va explicar que… Llegeix més»
Esquirols, llebres i cabirols anem a Fumanya!
18/06/26Aquests últims dies hem estat treballant el projecte dels dinosaures, cadascú al seu nivell. Això ens ha permès conèixer i aprendre més coses sobre aquests animals que tant en sabem i que tant ens agraden.
Ahir dimecres vam anar a Fumanya, vam veure les petjades a… Llegeix més»
COLÒNIES A COMARRUGA
19/05/26Hola famílies!!
Aquests dies estan sent molt emocionants! Hem fet moltes activitats i totes molt xules! Us passem un tastet recollit en imatges i ja us explicaran a la tornada un munt de detalls!
En aquest enllaç trobareu fotos que anirem penjant.
Excursió a la Pedrera (Cicle Inicial)
20/04/26Divendres passat, els grups de 1r i 2n vam anar d’excursió en autobús en el marc del projecte dedicat a Antoni Gaudí. El nostre destí va ser la Pedrera, un dels edificis més emblemàtics de Barcelona.
Ja durant el trajecte, des del bus, vam poder veure la Sagrada Família, un altre dels grans símbols de l’arquitectura de Gaudí, cosa que ens va fer molta il·lusió.
Durant la visita, ens vam convertir en autèntics exploradors i vam recórrer els diferents espais de l’edifici. Vam descobrir com era la Pedrera per dins, com vivia la família Milà en el seu pis i com Gaudí havia pensat cada detall per fer-lo únic i funcional.
En pujar al terrat, ens van sorprendre les formes tan originals de les xemeneies, que semblaven figures misterioses. Des d’allà dalt també vam tornar a veure la Sagrada Família, aquesta vegada des d’una altra perspectiva. Allà mateix, asseguts als peus de les xemeneies, vam fer una activitat molt especial: vam crear el nostre propi trencadís amb gomets, decorant una de les xemeneies i posant-nos, per un moment, a la pell de Gaudí.
Al llarg del recorregut, també vam observar amb atenció els elements de la natura presents en l’arquitectura: formes que recordaven ones del mar, roques, plantes i altres elements naturals que Gaudí va integrar de manera creativa en el seu disseny.
Després de la visita, vam anar a dinar als Jardins del Palau Robert. Allà vam poder gaudir d’una estona de descans i joc en aquest espai verd situat al cor de la ciutat.
Va ser una sortida molt enriquidora que ens va permetre aprendre d’una manera vivencial i descobrir de prop l’obra d’un dels arquitectes més importants del nostre patrimoni.
Si voleu veure les fotos, cliqueu a aquí.
CONFERÈNCIES 4T
20/04/26Durant el 2n trimestre, els alumnes de 4t de primària vam estar preparant unes conferències a casa.
Les vam exposar quan vam tornar de vacances de Setmana Santa. Totes eren divertides, entretingudes i molt ben fetes.
Han sortit molts temes diferents, per exemple: animals, esports, oficis …
Cliqueu… Llegeix més»
Cabirols al gimnàs
16/04/26Els cabirols ens ho passem d’allò més bé al gimnàs, i una de les activitats que més ens agrada són els circuits, on desenvolupem les nostres destreses motrius. Mireu!
ÚLTIM DIA DEL 2N TRIMESTRE
29/03/26Aquest divendres, els i les alumnes de 3r i 4t vam gaudir d’un matí ben especial amb una sortida al Castellet.
Un cop allà, vam participar en diferents jocs col·laboratius que ens van permetre treballar en equip, divertir-nos i compartir bons moments amb els companys i… Llegeix més»


