Transparència

IE Guillem de Balsareny és un centre educatiu on s’imparteix El 2n cicle d’Educació Infantil i l’educació bàsica (primària i secundària). Aquest és l’únic centre educatiu del poble i pertany a la zona educativa de la Catalunya Central.

El centre ofereix sortides i colònies a final de cicle. Els preus varien segons el curs, però es prioritza que tinguin un baix cost per adaptar-nos a la realitat sòcioeconòmica de la majoria de les famílies del poble. També es poden rebre ajudes com:

• La motxilla social
  • Beques menjador del Consell Comarcal
  • Beques de l’ajuntament
  • Beques del MEC

Per tal de garantir que l’alumnat amb condicions socioeconòmiques desafavorides, tingui un accés equitatiu  a les activitats complementàries, extraescolars i als serveis escolars, el centre té previst les següents mesures:

• Reunió inicial família – Equip directiu durant el procés de matriculació per definir la tipologia d’ajuts necessaris
  • Reunió inicial família – tutor/a un cop s’ha efectuat la matriculació (si fos necessari)
  • Atenció de l’àrea d’Educació Especial i de la psicopedagòga, per tal de definir les possibles necessitats de l’alumne. Etapa Ed. infantil i primària.
  • Atenció de l’orientació educativa a l’etapa de secundària.
  • Reunions periòdiques amb la Comissió social.

AMPA

És l’associació de mares i pares de l’escola qui gestiona els següents serveis educatius:

– Extraescolars:

Preus i inscripcions
El preu serà el mateix per a totes les activitats i els cobraments es realitzaran a través de TPVEscola:
● Matrícula: 5€.
● Mensualitat: 25€.L’inici de les activitats serà el mes d’octubre. Les places seran limitades a 10 alumnes per grup i les inscripcions es realitzaran per ordre d’arribada.

Per dubtes podeu escriure’ns a:ampabalsareny@gmail.com

– Menjador

L’horari de menjador serà de 12:30h a 15:00h per a l’alumnat d’educació infantil i primària i de 13h/13:30h a 15:00h per a l’alumnat de secundària. S’ofereix un menú vegetarià a part del comú.

Els tiquets de menjador es poden adquirir al mateix centre els dimarts a les 9:05h i a les 15:05h o des de l’aplicació TPVEscola.

El cost del tiquet serà de 6,90€ (7.10€ si es compra des de TPVEscola). L’empresa “Ca La Gana” servirà el menjar.

L’escola penja mensualment els dos menús al seu blog.