Activitats extraescolars

Podeu realitzar les matrícules en aquest enllaç: https://forms.gle/SdYQVBaPJbRgchQL9

English
La Nidhi, professora d’anglès de nivell natiu, Grau en Educació Primària, Màster d’Estudis Anglesos per l’universitat de Nova Delhi i afincada a Balsareny, ofereix formació en anglès adaptada als diferents cicles. La Nidhi ja ha col·laborat amb molt èxit entre els alumnes en activitats extraescolars d’anteriors cursos de la nostra escola.

Yoga & mindfulness kids
El Raconet de les Emocions, situat a Sant Fruitós de Bages, ens proposa una activitat orientada a augmentar la flexibilitat física i mental, millorar la coordinació i el grau d’atenció, treballar els valors del respecte i l’amistat, alliberar estrès, estimular les capacitats d’aprenentatge, millorar l’autogestió emocional i descobrir que la relaxació i un espai de silenci poden ser realment divertits.
A través del joc els nens i nenes aprenen a descobrir una nova manera de gaudir connectant amb el seu cos en un ambient d’harmonia i tranquil·litat, utilitzant les postures de ioga, cançons, balls, dibuixos, comptes, treballs en parella i tècniques de respiració i relaxació.
El Raconet de les Emocions: https://www.elraconetdelesemocions.com/

Espai de tecnologia
Oferim als alumnes d’ESO, la tecnologia actual: programació, robòtica, impressió 3d, síntesi i reconeixement de veu, accessibilitat, aplicacions mòbils, intel·ligència artificial, IoT (internet de les coses), Indústria 4.0, etc.

Aquesta activitat (Taller de tecnologia)  és gratuïta. NO CAL REALITZAR INSCRIPCIÓ. Aquesta activitat s’ha passat a horari lectiu durant el curs 23/24

Preus i inscripcions
El preu serà el mateix per a totes les activitats i els cobraments es realitzaran a través de TPVEscola:
● Matrícula: 5€.
● Mensualitat: 25€.
L’inici de les activitats serà el mes d’octubre.
Les places seran limitades a 10 alumnes per grup i les inscripcions es realitzaran per ordre d’arribada.
Totes les activitats es duran a terme seguint els protocols d’higiene i seguretat implantats a l’escola amb motiu del Covid-19.
Per dubtes podeu escriure’ns a:
ampabalsareny@gmail.com