Serveis digitals

L’ús de la tecnologia, la responsabilitat, la creació de la identitat digital, … són realitats del nostre alumnat que han de formar part del seu desenvolupament a l’escola el qual donem importància.

@iebalsareny

El centre fa anys que disposa un domini propi (@iebalsareny.cat) amb el qual podem proveir a tot l’alumnat d’uns usuaris i comptes de correu per poder desenvolupar les competències digitals. Aquests comptes estan gestionats des del propi centre de manera que ens permet fer un acompanyament i supervisió dels usos que en fan els alumnes sota un entorn segur.

Utilitzem els recursos que ofereix Google-Education, el que ens permet , dins d’aquest entorn segur, aprofitar el potencial dels seus serveis.

TPVEscola

TPVEscola és una plataforma digital per a mòbils i navegadors web que permet fer còmodament el pagament de les sortides i activitats.

Els pagaments es realitzen de forma segura a Redsys mitjançant targeta de dèbit, crèdit o prepagament de qualsevol entitat financera nacional. Redsys permet desar la targeta en el sistema i es pot domiciliar els pagaments en targeta de manera segura.