Exploradors de Biblioteca 1r

Divendres l’alumnat de 1r vam anar de visita a la Biblioteca Pere Casaldàliga.
L’Anna ens va ensenyar on podem trobar els llibres adequats per a la nostra edat i ens va explicar algunes normes de la biblioteca.
A continuació, va treure una carta que havia rebut de… Llegeix més»

Avui fem l’espai d’art

Aquest dimarts vam començar els espais, unes propostes d’aprenentatge on l’alumnat decideix quines propostes realitza i en quin ordre. Aquesta metodologia promou l’autonomia, la creativitat, la presa de decisions, la comunicació, l’aprenentatge significatiu i la iniciativa.

Els i les alumnes de 5è vam fer l’espai d’art on vam poder escollir entre 4 activitats diferents. Ens ho vam passar molt bé aprenent!

Si cliqueu la fotografia podreu veure què vam fer en aquest espai!