Música hivernal!
25/01/21Seguint amb la temàtica de l’hivern, avui hem escoltat i treballat la cançó Snowman, de Sia. A continuació podeu veure i escoltar la cançó i si feu clic en aquestes paraules, podreu veure algunes fotos nostres treballant.
Seguint amb la temàtica de l’hivern, avui hem escoltat i treballat la cançó Snowman, de Sia. A continuació podeu veure i escoltar la cançó i si feu clic en aquestes paraules, podreu veure algunes fotos nostres treballant.
Avui ens ha fet escoltar i veure la Loli una audició que ens ha agradat molt, “Snowman” de la cantant Sia. La música ens ha emocionat molt i l’hem escoltat unes quantes vegades.
Es tracta d’una cançó en anglès sobre un ninot de neu. El… Llegeix més»
Comencem l’any aprenent coses noves del nostre poble.
Avui hem anat a veure diferents tipus de cases i edificis.
Cliqueu aquí per veure les fotos.
Ja hi ha tres nous capítols disponibles del podcast de cicle superior “Notícies de conte, el podcast on els contes són notícia”.
Podeu escoltar-los aquí:
Avui l’alumnat de Cicle Superior estrenem el podcast “Notícies de conte” amb dos articles ben interessants: “Una nena entra a Cal Osset” i “Un nen de fusta ajuda les marionetes”.
Dins del projecte que estem treballant els nens i nenes de segon, “Som traginers i tragineres”, l’Ester ens ha ensenyat una cançó tradicional catalana que parla sobre els traginers. És molt maca! Moltes gràcies, Ester!!!
Clica aquí per veure el video.
Notícies de conte… Llegeix més»