L’AMETLLER
17/02/22Els dijous anem a esmorzar sota l’ametller i així observem com va canviant quan ve la primavera.
Aquí podeu veure més fotos:
https://drive.google.com/drive/folders/1-eBKugEGK4Awoc_Xq0noF7CttkntI7wa?usp=sharing
Els dijous anem a esmorzar sota l’ametller i així observem com va canviant quan ve la primavera.
Aquí podeu veure més fotos:
https://drive.google.com/drive/folders/1-eBKugEGK4Awoc_Xq0noF7CttkntI7wa?usp=sharing
La Maria i en Jordi ens han fet unes galetes boníssimes!!!
Aquí trobareu més fotos:
https://drive.google.com/drive/folders/1-c7L8-7ZGLqzPsZRaWYUwtXbw2MpCuaZ?usp=sharing
Ja tornem a ser-hi. S’acaba el primer trimestre i ja tenim a tocar el Nadal. Com és tradició els nens i nenes de l’escola hem preparat amb molta il·lusió unes boniques nadales i uns divertits villancicos que us hem cantat pels carrers del poble. Si us ho heu perdut , no patiu, podeu clicar damunt la fotografia i a gaudir de l’espectacle!
Avui també els més xics hem cagat el tió i els més ganàpies hem fet l’amic invisible!
AH! I BON NADAL I BONES FESTES!
L’altre dia ens van arribar veus que el tió de la nostra classe estava arribant a l’escola, així és que vam decidir anar a buscar-lo.
Efectivament allà el vam trobar, just al bosc del costat de l’escola.
Mireu que divertit va ser…..
L’handbol, el Water bottle challenge, el circ o la gimnàstica artística han estat alguns dels temes triats a 6è per dur a terme les exposicions orals de català.
A l’IE creiem que la competència oral de l’alumnat és un element clau per al seu desenvolupament. Treballar… Llegeix més»
CLIQUEU LA IMATGE PER A VEURE MÉS FOTOS
L’època de Nadal ens permet treballar diversos aspectes conèixer vocabulari, danses, colors, etc. Aquesta setmana hem gaudit del meravellós ballet del Trencanous. La seva història explicada a través de la música i les danses creades per Txaikovski… Llegeix més»