TORNEM A LA RUTINA

Després d’unes merescudes vacances és hora de tornar amb moltes ganes d’aprendre coses noves i de jugar amb les joguines que ens han deixat els REIS MAGS D’ORIENT.
CLIQUEU LA IMATGE PER VEURE MÉS FOTOS DELS DIES DE NADAL

CANTADA DE NADALES, EL TIÓ I L’AMIC INVISIBLE

Ja tornem a ser-hi. S’acaba el primer trimestre i ja tenim a tocar el Nadal. Com és tradició els nens i nenes de l’escola  hem preparat amb molta il·lusió unes boniques nadales i uns divertits villancicos que us hem cantat pels carrers del poble. Si us ho heu perdut , no patiu,  podeu clicar damunt la fotografia i a gaudir de l’espectacle!

Avui també els més xics  hem cagat el tió i els més ganàpies hem fet l’amic invisible!

AH! I BON NADAL  I BONES FESTES!

LA MÚSICA I EL NADAL

CLIQUEU LA IMATGE PER A VEURE MÉS FOTOS
L’època de Nadal ens permet treballar diversos aspectes conèixer vocabulari, danses, colors, etc. Aquesta setmana hem gaudit del meravellós ballet del Trencanous. La seva història explicada a través de la música i les danses creades per Txaikovski… Llegeix més»