L’alumnat de 4t de primària durant la setmana de carnaval s’ho han passat molt bé, complint les consignes del carnestoltes i acabant la setmana amb la disfressa del Doraemon.
Ha sigut una gran setmana i molt divertida han gaudit molt!
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress