El passat divendres 2 de desembre els alumnes d’Infantil van anar a Barcelona a fer una visita al CaixaForum. Van fer una activitat relacionada amb els colors i les formes de l’autor Sol LeWitt. Va ser molt divertit!😊
El passat divendres 2 de desembre els alumnes d’Infantil van anar a Barcelona a fer una visita al CaixaForum. Van fer una activitat relacionada amb els colors i les formes de l’autor Sol LeWitt. Va ser molt divertit!😊
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress