MURAL DE LA NEU

Aprofitant que estem a l’hivern, a P3 treballem el color blanc amb diferents tècniques plàstiques.

Hem gaudit moltíssim! A través de les imatges podeu veure els resultats.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut