FESTA D’ ANIVERSARI

Ahir vam celebrar a P3 la festa d’ aniversari del Jose i el Aitor. Ens van convidar a pa de pessic de xocolata i sucs, després vam estar cantant i ballant una bona estona.

Mireu que guapos estan!

Desplaça cap amunt
Ves al contingut