Ahir vam celebrar a P3 la festa d’ aniversari del Jose i el Aitor. Ens van convidar a pa de pessic de xocolata i sucs, després vam estar cantant i ballant una bona estona.
Mireu que guapos estan!
Comenceu a escriure i pressioneu la tecla ENTER per cercar