Els alumnes de P3, que estan treballant l’hivern, han fet un experiment molt divertit.
Una tarda van ficar safates amb aigua al congelador i al dia següent van poder comprovar com s’havia convertit en gel. Aquí teniu les fotos!
Els alumnes de P3, que estan treballant l’hivern, han fet un experiment molt divertit.
Una tarda van ficar safates amb aigua al congelador i al dia següent van poder comprovar com s’havia convertit en gel. Aquí teniu les fotos!
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress