VISITA DE DUES TREBALLADORES DE MICRO:BIT

Dues treballadores angleses de l’empresa Micro:bit, Lynn Huynh (marketing manager) i Lucy Gill (product manager), han vingut a l’esdeveniment Micro:bit live de Barcelona 2023. Estaven molt interessades a veure com una escola feia servir el seu producte, així que ens van contactar i ens van venir a visitar.

Elles van presentar la placa en anglès a l’alumnat de 5è, ajudant-los a entendre que era aquesta placa que treballarem aquest curs i quins recursos ens pot oferir a l’aula, gaudint molt de l’experiència.

Estem molt agraïts per la seva visita i ajuda.

Thank you Lucy and Lynn!!