Sortides al carrer

Benvolgudes Famílies,

Com sabeu a partir del diumenge 26 d’abril els nens i les nenes poden sortir al carrer. En el cas que opteu per sortir a fer una volta pel barri amb els vostres, i voleu compartir l’experiència, ens agradaria que ho compartiu amb nosaltres.

Per tant, si voleu explicar-nos la vostra experiència, en el cas que opteu per sortir, voldríem elaborar un recull de tornada a la normalitat, encara que sigui a poc a poc, per tant  us demanem el següent:

DIARI DE SORTIDES AL CARRER

ABANS DE SORTIR

• Avui és dia:
  • Quin temps fa avui?
  • Com em sento avui, d’ànims i físicament?
  • Tinc ganes de sortir i perquè?
  • Com em preparo per sortir?
  • Quines precaucions haig de tenir al carrer?

DURANT LA SORTIDA

• Què he fet?
  • Quines sensacions i emocions he tingut quan he sortit al carrer?
  • Quines coses m’han cridat l’atenció?
  • Si he vist alguna persona coneguda, què he sentit?
  • Què he sentit quan he vist elements de l’entorn que no podia veure des de casa?

TORNADA A CASA

Quins sentiments tinc quan he tornat a casa?

Aquesta proposta és una proposta completament lliure, pensem que la sortida al carrer és un esdeveniment molt important en els nostres dies, i volem estar en contacte amb vosaltres si aquesta sortida al carrer es produeix, perquè pels infants serà un moment emocionalment molt important, i ens agradaria saber com ho viuen, perquè els vostres fills i filles són molt importants per les persones que treballem a l’escola.

A més de treballar a l’escola, molts de nosaltres som pares i mares, i aquests dies podem tenir reserves davant del moment de sortir al carrer, i molts i moltes de nosaltres optarem per no sortir amb els nostres fills i filles, de moment, si també voleu compartir aquest fet, ens encantarà que ens ho feu saber.

Evidentment, les famílies que no considerin convenient compartir aquestes experiències, respectarem plenament aquestes decisions.

El retorn d’aquesta experiència pot respondre a l’estructura que us plantegem, també l’estructura pot ser lliure, i la manera de com es pot fer el retorn també és lliure, pot ser a través d’un àudio, un video o per escrit, qui vulgui port fer un dibuix o una foto, de la manera que sigui més fàcil per vosaltres, i la via per fer el retorn podeu utilitzar el correu electrònic que feu servir normalment per cada grup, o podeu  enviar les vostres propostes al correu de l’espai escola.montbaig.espai@gmail.com, o també al wasap del número 653505289.

Una abraçada molt forta i cuideu-vos molt,

L’Equip de l’Escola Montbaig