Rosa malalts

Aquesta setmana els alumnes i les alumnes de l’Escola Montbaig han realitzat una activitat per donar ànims i fer costat a totes les persones que estan malaltes a causa del covid-19.

Moltes gràcies a tots i totes les alumnes que han participat.

 

Desplaça cap amunt
Ves al contingut