L’alumnat d’I4 hem estat fent sessions de mindfulness per treballar l’aplicació de la meditació als problemes que sorgeixen durant el dia, amb l’objectiu d’aprendre a controlar les emocions.
L’alumnat d’I4 hem estat fent sessions de mindfulness per treballar l’aplicació de la meditació als problemes que sorgeixen durant el dia, amb l’objectiu d’aprendre a controlar les emocions.
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress