EXCURSIÓ AL MUSEU DEL CÒMIC

Els alumnes de cicle superior van anar d’excursió al museu del còmic que es troba a Sant Cugat del Vallès. Durant aquest trimestre han estat treballant el còmic i totes les seves característiques, per aquesta raó, vam decidir fer una visita al museu del còmic.

Va ser una visita molt interessant on els van explicar els nens i nenes la història dels seus còmics, la seva evolució formal i social, al llarg de més de 135 anys. Des de mitjans del segle XIX a principis del segle XXI. Així com també, van poder observar exposicions d’autors molt importants i originals.

A part de les grans històries que ens van explicar sobre el còmic, els hi van fer una classe de dibuix, per ensenyar-los com fer els personatges del còmic. Com crear una cara amb les diferents emocions i sentiments.

Ha sigut una experiència molt interessant i els alumnes han gaudit molt.