Cicle mitjà va de sortida!

Tercer i quart va anar de sortida al Museu Blai de Barcelona!

Ens ho vam passar d’allò més bé! Vam veure l’esquelet d’una balena, animals, minerals, moltes aus i vam al•lucinar amb l’esquelet d’un ovivaptor i d’un cleosteus! ?

I vam poder experimentar tot el que estem aprenent del projecte dels dinosaures ?i de la prehistòria ?

També vam veure animals dissecats, quina impresió ens van donar!

 

Desplaça cap amunt
Ves al contingut