La classe de 3r ha començat un nou projecte de lectura que es diu “Aprenem llegint!”. Amb aquest projecte millorarem la lectura i l’escriptura, aprendrem nou vocabulari i veurem que també ens ho podem passar bé llegint.📖
Comenceu a escriure i pressioneu la tecla ENTER per cercar