A P3 ja punxem

Hola,

aquesta tarda a P3 els i les alumnes han punxat en cercles vermells. Els ha agradat molt!

En alguna foto estan fent veure que es punxen, i és que abans de punxar hem teatralitzat que ens podem fer mal amb la punxa, i els ha encantat reproduir-ho i dir: Ai, ai que em punxo

Desplaça cap amunt
Ves al contingut