Setmana de Carnaval

Aquesta setmana de CARNAVAL els nens i nenes de la classe de 4t s’ho han passat molt bé realitzant les consignes del carnestoltes😀.

Aquest any ha sigut un carnaval diferent però no menys DIVERTIT👏. El divendres vam realitzar un petit taller per a crear els complements d’animadores i futbolistes de l’escola Montbaig. Un cop vam finalitzar els complements ens ho vam posar i vam començar a gaudir de la festa dins l’aula🎶🎵.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut