Portada

Robòtica sisè ?

? Quin matí més profitós! Alumnes de 2n del Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Instal·lacions de Telecomunicacions de l’IESCamps Blancs han vingut a donar-nos un cop de mà amb la programació de les missions cityshaper de la LegoLeague. Moltíssimes gràcies nois!

Robòtica sisè ? Llegeix més »

Cicle mitjà va de sortida!

Tercer i quart va anar de sortida al Museu Blai de Barcelona! Ens ho vam passar d’allò més bé! Vam veure l’esquelet d’una balena, animals, minerals, moltes aus i vam al•lucinar amb l’esquelet d’un ovivaptor i d’un cleosteus! ? I vam poder experimentar tot el que estem aprenent del projecte dels dinosaures ?i de la

Cicle mitjà va de sortida! Llegeix més »

Taller de reciclatge

A la classe de 6è, els divendres a la tarda estem realitzant un taller de reciclatge. Creem jocs de taula per l’alumnat d’infantil, organitzem una obra de teatre per explicar què vol dir reciclar, treballem l’expressió escrita i oral… Som els encarregats de conscienciar als més petits de l’importància de reciclar i cuidar els nostre

Taller de reciclatge Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut