Portada

TAULES DE LLUM

Cada divendres a la tarda, la classe de P3 fem un taller manipulatiu amb les taules de llum. L’altre dia, els nens van buscar les lletres del seu nom i van començar a formar-lo tots junts. Aquí us deixo algunes fotos. Fins aviat!  

TAULES DE LLUM Llegeix més »

First Lego League Sisè

Divendres al matí els nens i les nenes de sisè van anar a l’Institut CAMPS BLANCS on els alumnes de 2n del Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Instal·lacions de Telecomunicacions ens han explicat quins són i com funcionen els sensors del nostre robot.  Moltes gràcies nois per la vostra ajuda! CLIQUEU LA FOTO PER ANAR

First Lego League Sisè Llegeix més »

Castanyada!!!!

Hola famílies! El dijous vam celebrar al cole la castanyada ? vam fer un taller de cuina del mes enganxifós ? y vam gaudir molt menjant-nos les roques de xocolata ? Animeu-los a fer-les a casa, són molt fàcils de fer! Xocolata desfeta, cereals,  deixar refredar i per últim a menjar! ?

Castanyada!!!! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut