Pintem amb xocolata!
Els nens de P3 hem pintat amb xocolata. Aquí teniu les fotos. Vam acabar llepant-nos els dits!
Pintem amb xocolata! Llegeix més »
Els nens de P3 hem pintat amb xocolata. Aquí teniu les fotos. Vam acabar llepant-nos els dits!
Pintem amb xocolata! Llegeix més »
Ja tenim tot enllestit pel concert de Nadal d’enguany! Us esperem el dilluns 9 de desembre a les 15:00 hores al Casal de Barri Camps Blancs. No hi falteu!
Concert de Nadal Llegeix més »
Avui els nens i nenes de 3r han trobat ous de dinosaure i han estat observant com s’obrien i sortien els dinosaures ?
Els nens de 3r han trobat ous de dinosaure! Llegeix més »
S’apropa el concert de Nadal i ja estem ultimant els últims assajos?? Que bé que sona!! ??
Assagem el concert de Nadal! Llegeix més »
Aprenem i juguem! Fer science és divertit! States of matter: what are solids made of?
?????? Science 5è Llegeix més »
? Emprenedoria 5è ? Comecem a fer l’enquesta entre tots els nens i les nenes de l’escola per triar el logo de la nostra cooperativa “The BEST”. Gràcies per ajudar-nos companys!
Emprenedoria Cinquè! Llegeix més »
Acabem Novembre i fem la cloenda d’atletisme a les pistes d’atletisme municipal. Els alumnes de 4t han fet diferents activitats amb altres escoles. Bon esforç!!
CLOENDA ATLETISME 4t Llegeix més »
La classe de 3r a science hem treballat els volcans i que millor que per entendre com erupciona que veient-lo? Nomès ens fa falta una ampolla buida, vinagre i bicarbonato! Molt senzill!
Fem erupcionar un volcà! Llegeix més »
Aquest matí els nens i les nenes de sisè hem anat a Can Massallera, hem gaudit moltíssim amb l’obra i hem aprofitat per esmorzar i jugar a Plaça Catalunya.
Posem la mà en una capsa sense mirar i descobrim què hi ha amb el tacte. Són coses de la tardor: magranes, castanyes, fruits secs, pinyes… Recordem com d’escriu, en triem uns quants i ho escrivim en un full.
P5. Seguim treballant la tardor Llegeix més »