Aquesta setmana els alumnes i les alumnes de l’Escola Montbaig han realitzat una activitat per donar ànims i fer costat a totes les persones que estan malaltes a causa del covid-19.
Moltes gràcies a tots i totes les alumnes que han participat.
Comenceu a escriure i pressioneu la tecla ENTER per cercar